sista dagarna..



Jaha, på måndag 11,30 ska jag stå redo på gamla jobbet. Då ska jag vara glada trevliga annie, hoppas bara jag kommer i jobbarkläderna haha. :-) Vill inte gå tillbaka och jobba, jag trivs ju att få vara hemma med min älksling, dock måste man ju få in pengar och sen kanske det blir lite långtradigt i längden att vara hemma :-)



Idag fyller min vackra syster 32 år, hoppas hon får en helt fantastisk dag. Även om jag inte är hemma :-)
Jag och Malle skickade ner blommor till henne, och hon verkade blivit glad iallafall :)

 
Malle, pappa, mamma, Danielsson, Petter och Terje.

Pappa är så söt, häromdagen pratade vi i ca en timma i telefon, munnen bara gick på honom. Han fick mig att lova honom att jag inte skulle lämna malle för han var det bästa jag någonsin haft. Sen tyckte han inte att åldern spelar någon roll för när Malle blir gammal så kan jag ju faktsikt köra runt honom på hans rullator haha.



Och det är klart att jag inte kommer lämna honom, han är ju det bästa i hela universum!



Sen har vi ju världens sötaste Devil med :-) Han tycker det är skönt nu när vi är hemma igen.
Bettan är väl mindre glad, men det är nog bara för Petters katt Vincent är här för tillfället, har fått ta isär dem några gånger för att de blivit lite catfight här hemma. Om någon vecka får vi hem en liten kattunge, jättesöt. Hade jag kunnat hade jag tagit alla kattungar från Elli :-)



Sötnosen i mitten är det som ska flytta hem till oss v 35 :-) Någon som har namnförslag?


Kommentarer
Postat av: Jonna Milton

Tiger!!!! Ser ut som en liten tiger!! Våran katt heter ju Loppan, men kallas för Loppa, Lopp, Bus, Busan, K-F ;), osv ( kärt barn har många namn! ) Lilla grå är också något jag kallar henne :)



Finns många namn att välja mellan :)



PUSS! <3

2010-08-14 @ 14:40:11
URL: http://nockanpockan.blogg.se/
Postat av: Camica

Bengt-Allan är ett bra namn tycker jag! :)

2010-08-14 @ 14:58:11
URL: http://camica.blogg.se/
Postat av: Johanna HK

Vad fiiiina ni är :)



Hade jag fått ha katt så hade jag döpt min katt till fjortis, fetknopp eller tjockis :)

Men sen är jag lite fjantig också ;)



KRAM!

2010-08-16 @ 21:15:44
URL: http://johannahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0