semester

Nu har man ju semester och då orkar man inte sitta på nätet så mycket.
Vi har överlevt ett år tillsammans nu och det firades med lite fruktigadrinkar på koniki. Förstår inte vart tiden tagit vägen, men för varje dag som går så blirde bara bättre och bättre!

Igår var vi på bröllop och det var jättevackert. Man blev allt lite sugen. Men jag och Kat bestämde oss för att nästa sommar tvingar vi pojkarna till Vegas hah :D
Chrille och Erica fick 2 champagneglas från efva attling av oss och en skumpaflaska, de var verkligen jättefina! Runt foten på varje glas är de en ring som är graverad på latin att kärleken är evig.

I onsdags bjöd min chef med mig på massage på Hagabadet. Hon är nog den bästa chef man kan ha, lite som en extramamma här uppe som jag kan prata med allt om och hon hjälper oss på alla sätt och vis, hon vet ju vilken ekonomisk sits vi sitter/sutit i så hon försöker alltid finnas så gott hon kan. Hon gör så mycket mer för mig än vad en chef behöver göra, och det är nog därför jag stannat på 7ans så länge och inte rikltigt vill släppa det, det är som om vi alla där är en stor familj som tar hand och ser efter varann. . Hon tävlar även med sina hundar och brukar vinna massa foder som vi får av henne, eukanuba är bra skit.  Men nu på hagabadet fick jag massa svindyra hudvårdsprodukter utav henne, Så förrgår så fick både jag och Malle varsin ansiktsbehandling. Huden blev så skön och mjuk :-) Inte alla som kan säga det men jag kan verkligen det, jag älskar min chef :-) Inte vara för att hon ger mig saker så ni inte missuppfattar det utan för att hon alltid finns där och petar till en i rätt rikting i livet :-)

Nu ska jag städa lite här hemma, sen ska jag fortsätta njuta av semestern men ni får lite bilder tills jag kommer tillbaka.  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0