sol vind och vatten



Min hund som vägrat simma på 5 år har tagit sitt första riktiga dopp. Det gick över förväntan, även om det såg ruskigt kul ut. Igår var vi uppe i Alingsås hos Uffe med fru och fikade sen drog vi och badade. Mycket trevligt!
Efter det åkte vi bort till studion och Malle pillade lite på Fracos bil och jag sniffade lite på bebis.

Vi kom hem vid 20 tin och fixade mat, sen kom Chrille och hämtade oss så satt vi där ute och sörplade lite och pratade skit. Blev lite rund om fossingarna, gick hem efter midnatt och  det var en riktigt mysig sommarnattspromenard.

När jag vaknade idag mådde jag crap så malle och devil åkte iväg utan mig :-( Så nu sitter jag ensam hemma  med katten och längtar efter min man.Nåväl, trodde jag skulle ha mycket att skriva, men inte då.
Men om en vecka är vi i grekland iallafall :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0