Tjohoo!!


Bara för att jag är skitsnygg på denna bilden! :-)

Malle och jag är lediga en hel helg tillsammans, idag ska vi nog ut till hans kollega utanför alingsås och hälsa på så Devil får springa fritt i skogen. Annars så steker vi pannkakor just nu och ska äta lite frukost, sent jag vet... Men vi fick sova ut idag och steg inte upp förrän tio. Helt underbart!

Petter kommer hit snart, han hörde att de var pannkakor på gång så han hoppade på cykeln. Vi ska efter frukosten åka ut och kolla på nya möbler till vardagsrummet. Så vi vet vilken färg vi ska skaffa här, fast jag röstar hur eller hur på mörklila i hela rummet, även om det kommer se mindre ut, men det är en så behaglig färg.

Sen är de bara 9 dagar kvar till semester, och jag längtar så sjuuukt mycket. Sen första helgen på semestern ska vi på bröllop, kommer bli helt underbart att se 2 så underbara människor vigas. Och håller alla tummar och tår på att
syster m. familj kommer den veckan med.
Nu ropar malle så jag ska väl hjälpa till lite. Men ja skulle väl mest kika förbi och säga att allt är jättebra här och vi mår bra, djuren mår bra och livet leker. Ha det bra i sommarvärmen alla!!

Många glada kramar från eran tokpanna!

Kommentarer
Postat av: Jonna Milton

Det verkar gå en epidemi av pannkaks-sjuka just nu ;) Vi (jag) stod och stekte det i onsdags ( fy tusan så varmt det var!!) och fler kompisar har också rapporterat pannkaks-hunger denna vecka ;)



Vad skönt att ni har helg tillsammans och kan njuta!



Och din bild är, som jag redan skrivit, skitsnygg! Vill ha ditt hår! Dina ögon och ditt ansikte ;)



Puss! <3

2010-07-09 @ 15:41:14
Postat av: Evelina

Du är skit snygg, jämt ! Älskar

2010-07-10 @ 00:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0