jahaja..


Ledig några dagar nu. Har ingen lust o göra något allt, är för varmt. Eller är jag helt enkelt för lat. Vi steg iallafall upp tidigt idag och hämtade sängen hos Jennys ex, duktigt av oss eftersom vi skjutit på det i ett halvår haha. Jag försökte få till att i vardagsrummet med den men lyckades mindre bra, så den får åka ner i källaren. Igår städade jag här hemma men idag ser de ut som ett bombnedslag igen, känns som man inte gör annat än o städa ibland. 

Syster ringde i förmiddags, de kanske kommer upp nästnästa helg! Malle började direkt planera smörgåstårta, vilket jag tyckte lät mumma. Så blir de liseberg, sen skulle  vi till någon skatepark med med systers äldsta son, och ja resten av ungarna med såklart! :-D Hoppas verkligen det blir så nu, hade varit riktigt roligt iallafall!

Nu började det regna här, så attans skönt. Har varit slö idag och inte ens plockat in disken. Men kanske skulle ge mig på det nu då.. Eller kanske inte. Kanske lägga mig o mysa med bettan lite till, min lilla mystant. Snart kommer ju karln hem, kanske skulle försöka få till att där med ;-)

Nä, göra något vettigt var det ja..






Kommentarer
Postat av: Evelina

Älskar dej ängel-till månen och tillbaka.

2010-06-30 @ 22:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0