Längtar



Mysiga hotellet precis vid stranden. 200 m in till centrum.



Kommer vara helt underbart på kvällarna... :-)


Nu är det 27 dagar kvar till våran 4 veckors semester börjar.
Det är 42 dagar kvar till vi åker till Corfu och firar våran 1 årsdag och Malles 35 årsdag.
Imorgon har vi varit ihop i 11 månader. Tiden går så ruskigt fort och jag blir bara lyckligare för varje dag som går. Jag har verkligen hittat rätt. Ingen har behandlat mig såhär bra. Jag har äntligen fått ro i mitt hjärta och jag är lycklig över att jag har en trygg famn att krypa in i varje kväll.

Devil är med Malle idag, igen. Som alltid, även om jag är hemma. Men det är likbra det. För jag är inte så jättebra på att aktivera honom. Vilket jag borde. Men idag duschade jag honom iallafall så han luktar gott nu iallafall :-)
Imorgon ska vi åka och handla inför midsommar, vilket som var planerats att firas i orust men de sket sig så vi vet inte riktigt vad som händer just den dagen, har lovat Malle jordgubbstårta. Men på lördagen drar vi till chrille och erikas lantställe och ska grilla, dricka en eller två öl och ha det mysigt. Det blir nog bra det. Hoppas jag :-) Vad skulle vi göra utan dem?

Nu ska jag ställa mig och fixa ordning tvätten, lovade min älskling att jag skulle ha de gjort till han kom hem så han bara behövde stiga upp och tvätta imorgon inte ställa sig och sortera. Men som vanligt skjuter jag upp det till sista sekund. Har ju sovit lite, lagat mat, pratat med syster, badat, rakat mig, suttit på nätet, kollat på malle när han dansar fuldans .
Sen är de bara en timme kvar tills de blir lite kärleksmys hemma för då kommer gubben från jobbet.

Ha de bra alla!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0