Innan det är försent.

Ta hand om dina nära innan det är försent.
Fortfarande är allt så ofattbart. Varför? Kommer sakna dina fina ord Chrille, hur du alltid stöttade mig och gjorde mig glad. Sitter och läser detta om och om igen, och jag vill att allt ska komma tillbaka. Sitter och läser gamla sms och allt är bara så jävla ofattbart. Det är inte rätt. Detta är så jävla fel. Du finns i mina tankar, men även din tjej och er söta dotter.



Wherever I am you'll always be
More than just a memory


Kommentarer
Postat av: Jonna Milton

All kärlek till dig! <3

2010-09-22 @ 18:33:22
Postat av: Elli

Så tragiskt. Hoppas att hans tjej och dotter orkar ta sig igenom detta!

2010-09-23 @ 12:34:37
Postat av: MrT

Beklagar =(

2010-09-23 @ 23:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0