Tjenaaa faan, längesen!


Helsida i metro i förra veckan med rubrken "Här stoppar de rånaren!"

Snart blir det rättegång minsann, är en aning nervös över detta., jag menar sist jag var på rättgång var det några av det värsta dagarna i mitt liv. Men vi får väl se hur det går. Men chefen berättade att han pratat med åklagaren och hon hade sagt att han kommer förmodligen bli dömd, för det var inte så att de var ett förstagångs brott och ja... Minst ett år räknade hon med.

Allt är bra här. Skrev ju häromsisten att jag gått upp så mycket att jag inte kommer in i mina jobbkläder längre. De blev de strikt diet efter det, senast stod vågen på - 5 kg och måtten är inte illa heller, minsat allt mellan 5-10 cm på bara nägra veckor.. Ja förutom på armarna där de är -2 och vaderna likadant. Men det är pågång. Har som mål att vågen ska stå på -20 kg på julafton och går det såhär så kommer det målet vara nått innan dess. 
att vara ute och gå ar jag insett är vädigt bra. Går så gott som alltid hem från jobbet de dagar som jag inte cyklar. 

Just nu sitter jag med mitt morgonkaffe. Ska snart fixa mig och sedan dra och jobba i natt. Sen imorgon är de dags att fixa här hemma, svärfar + fru kommer på fredag och eftersom jag jobbar fredag dag hinner man ju inte förbereda innan dess. Han är snäll och kommer upp för att hjälpa oss att isolera Devils lilla hus som han har i hundgården på Malles jobb nu inför vintern, Vilken tur att man har en svärfar som bygger hus :-)

Nej nu ska jg fxa mig lite, sen ringa tina och se om vi ska dra ner till jobbet tillsammans om några timmar.

Pussen


Ps, Jobbar vädigt mycket och har gjort de de senaste veckorna så har inte haft tiden eller lusten att läsa några bloggar alls, så ni inte bara tror att jag skiter i er. Men såfrt jag kommit hem från jobbet har jag däckat och sen har de varit att dra till jobbet såfort man vaknar. men ni är inte bortglömda. <3


Och en jättepuss till min älskade Sara dessutom. Längtar tills du får din lägenhet så jag kan åka upp till dalarna och terrorisera dig :-D





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0